Katalog informacij
I. Osnovni podatki o katalogu
KATALOG INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA SPREJEMA: | ZDRAVSTVENI DOM MEDVODE Ostrovrharjeva ulica 6 1215 Medvode |
ODGOVORNA URADNA OSEBA: | prim. mag. Rajko Vajd, dr. med., spec. |
DATUM PRVE OBJAVE: | 01. 09. 2012 |
DATUM ZADNJE SPREMEMBE: | 19.4.2022 |
KATALOG JE DOSTOPEN : | Na spletnem naslovu: www.zd-medvode.si V tiskani obliki: na sedežu ZD Medvode |
II. Podatki o zavodu
Ime zavoda: | Zdravstveni dom Medvode |
Sedež zavoda: | Ostrovrharjeva 6, 1215 Medvode |
Telefon: | 01/361-99-00 |
Telefaks: | 01/361-99-18 |
Matična številka: | 1430726000 |
Transakcijski račun: | 01271-6030927660 |
Davčna številka: | 99423162 |
Registrska številka zavezanca pri ZZZS: | 5525284799 |
Glavna dejavnost zavoda: | 86.210 |
Zavod je vpisan pod vložno številko: | 1/32526/00 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani |
III. Ustanovitelj
Ustanovitelj zavoda je: | Občina Medvode |
Ustanovitveni akt: | Odlok o ustanovitvi javnega Zavoda – Zdravstveni dom Medvode je sprejela Občina Medvode pod št. Ur. l. 50/99 z dne 2.6.1999. |
IV. Direktor
Direktor: | prim. mag. Rajko Vajd, dr. med., spec. |
Telefon: | 01/361-99-58 |
E-naslov: | rajko.vajd@zd-medvode.si |
V. Pomočnik direktorja za področje zdravstvene nege
Pomočnica direktorja za področje zdravstvene nege: | Julijana Pepić, dms |
Telefon: | 01/361-99-04 |
E-naslov: | julijana.pepic@zd-medvode.si |
VI. Delovni proces je v zavodu organiziran v:
Organizacijske enote zdravstvenega doma so:
Tel: 01/361-99-00 E-mail: branka.stigl@zd-medvode.si |
|
|
|
|
|
|
Vodja zobozdravstvene službe: Polonca Šter, dr. dent. med. |
Vodja: Tatjana Fogec Tel:: 01/361-99-27 E-mail: laboratorij@zd-medvode.si |
|
Vodja: Keti Simonska, dms |
Tel.: 01/361-99-60 E-mail: patronaza@zd-medvode.si |
|
Računovodstvo: Tadej Posavec, dipl. ekon. Tel.: 01/361-99-57 E-mail: tadej.posavec@zd-medvode.si Kadrovske zadeve in tajništvo: Katarina Tomc Tel.: 01/361-99-62 E-mail: uprava@zd-medvode.si |
VII. Kdo lahko posreduje informacije javnega značaja in informacije medijem?
Informacije javnega značaja lahko posreduje: | Direktor |
Poštni naslov: | Zdravstveni dom Medvode |
Telefon: | 01/361-99-00 |
E-naslov: | uprava@zd-medvode.si |
VIII. Dejavnost zavoda
1. ZAVOD OPRAVLJA OSNOVNO ZDRAVSTVENO DEJAVNOST, KI OBSEGA:
|
2. ZAVOD IMA ORGANIZIRANO TUDI IZVENBOLNIŠNIČNO SPECIALISTIČNO AMBULANTNO DEJAVNOST: Okulistična ambulanta |
3. ZAVOD IZVAJA TUDI DRUGE ZDRAVSTVENE STORITVE V SKLADU Z ZAKONOM O ZDRAVSTVENI DEJAVNOSTI:
|
4. ZAVOD JE TUDI UČNI ZAVOD ZA IZVAJANJE PRAKTIČNEGA POUKA DIJAKOV ZDRAVSTVENIH ŠOL IN ŠTUDENTOV VISOKOŠOLSKIH ZAVODOV POD POGOJI, DOLOČENIMI Z ZAKONOM. Navedene dejavnosti spadajo po standardni klasifikaciji dejavnosti v naslednje podrazrede:
|
IX. Povezava na državni register predpisov in register predpisov Evropske unije v delu, ki se nanaša na delovno področje zavoda
Državni predpisi
Predpisi EU
Opozorilo: pri dostopu do predpisov na navedenih spletnih mestih gre za neuradna prečiščena besedila, ki predstavljajo zgolj informativni delovni pripomoček, glede katerih organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
Druge povezave
AED Baza Slovenije – mreža avtomatskih defibrilatorjev Slovenije
Nacionalni inštitut za javno zdravje
X. SEZNAM PREDLOGOV PREDPISOV
Povezava na državni register predpisov:
- Predlogi predpisov na spletnih straneh Vlade RS
- Predlogi predpisov na spletnih straneh Državnega zbora RS
Povezava na EU portal:
- Predlogi predpisov na spletnih straneh EUR-Lex
XI. SEZNAM VRST UPRAVNIH, SODNIH ALI ZAKONODAJNIH POSTOPKOV
* Postopek o odločanju o zahtevi za dostop do informacij javnega značaja
* Postopki na podlagi ZVOP-1
* Odločanje o pritožbi posameznika po Zakonu o pacientovih pravicah
XII. Seznam strateških in programskih dokumentov po vsebinskih sklopih:
Letna poročila ZD Medvode
Finančni načrt ZD Medvode
Seznam pomembnih dokumentov, ki vsebujejo informacije javnega značaja se nahajajo spodaj med Dokumenti.
XIII. Seznam javnih evidenc, s katerimi upravlja zavod
Register zbirk osebnih podatkov
XIV. Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov
Ime zbirke: Zdravstveni informacijski sistem
Namen zbirke je administrativno spremljanje zdravljenja pacientov, zaračunavanje opravljenih storitev, evidentiranje podatkov o zdravstveni negi ter zagotavljanje podatkov za zunanje institucije. Podatki v zbirki se pridobivajo na podlagi pisnega zahtevka skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ali preko računalniškega medija iz drugih zbirk podatkov. Dostop do zbirke imajo zaposleni na podlagi dodeljenega uporabniškega imena in gesla z avtorizacijo.
Ime zbirke: Laboratorijski informacijski sistem
Namen zbirke je spremljanje izvidov laboratorijskih preiskav. Podatki v zbirki se pridobivajo na podlagi pisnega zahtevka skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ali preko računalniškega medija iz drugih zbirk podatkov. Dostop do zbirke imajo zaposleni na podlagi dodeljenega uporabniškega imena in gesla z avtorizacijo.
XV. Druge informacije javnega značaja
Ambulante družinske medicine
Dispanzer za predšolske otroke
Dispanzer za šolske otroke in mladino
Dispanzer za varstvo žensk
Fizioterapija
Patronažna služba
Dom starejših občanov Medvode
Zobozdravstveno varstvo odraslih
Otroško in mladinsko zobozdravstvo
Dispanzer medicine dela, prometa in športa
Laboratorij
Specialistična okulistična ambulanta
Specialistična ultrazvočna ambulanta
Specialistična alergološka ambulanta
Cenik storitev Dispanzerja za medicino dela, prometa in športa
Cenik storitev Diagnostičnega laboratorija
Cenik zobozdravstvenih storitev
XVI. Način dostopa do informacij javnega značaja
Informacija javnega značaja je informacija, ki izvira iz delovnega področja organa, nahaja pa se v obliki dokumenta, zadeve, dosjeja, registra, evidence ali dokumentarnega gradiva, ki ga je organ izdelal sam, v sodelovanju z drugim organom ali pridobil od drugih oseb. (4. člen Zakona o dostopu do informacij javnega značaja, Uradni list RS, št. 51/06).
Informacije javnega značaja so prosto dostopne pravnim ali fizičnim osebam (v nadaljnjem besedilu: prosilec). Vsak prosilec ima na svojo zahtevo pravico pridobiti od organa informacijo javnega značaja tako, da jo pridobi na vpogled ali pridobi njen prepis, fotokopijo ali njen elektronski zapis (5. člen Zakona o dostopu do informacij javnega značaja, Uradni list RS, št. 51/06).
Organ lahko prosilcu zavrne dostop do zahtevane informacije, če gre za izjemo, ki jo opredeljuje 6. člen Zakona o dostopu do informacij javnega značaja, Uradni list RS, št. 51/06.
Dostop do drugih informacij javnega značaja je
mogoč na način in po postopku, ki je določen v naslednjih predpisih:
- Zakon o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 56/06)
- Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 24/16)
Zahteva se naslovi na tel. oz. fax številko ali na naslove, navedene v 2. točki tega kataloga, od ponedeljka do petka do 8.00 do 14.00 ure.
OPIS DOSTOPA DO POSAMEZNIH SKLOPOV INFORMACIJ:
Prosilec lahko zahteva dostop do informacije javnega značaja oz. njihovo ponovno uporabo neformalno ali s pisno zahtevo.
Do informacij javnega značaja lahko prosilec dostopa:
- po elektronski poti
Dostop do informacij javnega značaja je omogočen na internetu, in sicer na spletni strani ZD Medvode: http://www.zd-medvode.si
- na podlagi posebne zahteve
Zahteva za dostop do informacij javnega značaja se naslovi po telefonu ali faksu od ponedeljka do petka od 8.00 do 14.00 ure, elektronski pošti na naslov pristojne osebe za posredovanje informacij.
- osebno v prostorih zavoda
Ustna zahteva za dostop do informacij javnega značaja se poda v prostorih zavoda oz. pri pristojni osebi od ponedeljka do petka od 8.00 do 14.00 ure. Zahtevo podate lahko tudi preko telefona 01/361-99-00.
- s pisno zahtevo poslano po pošti
Pisno zahtevo za dostop do informacij javnega značaja lahko pošljete po pošti na naslov Zdravstveni dom Medvode, Ostrovrharjeva ulica 6, 1215 Medvode ali oddate osebno v vložišču zavoda. Lahko pa jo podate tudi na elektronski naslov: uprava@zd-medvode.si, pri čemer morate izrecno navesti, da želite da se zahteva obravnava kot pisna zahteva, v nasprotnem primeru bomo zahtevo obravnavali kot ustno.
Če zahtevate dostop do informacij javnega značaja pisno, uživate tudi pravno varstvo.
Pisna zahteva mora obvezno vsebovati: navedbo organa, kateremu se pošilja, osebno ime, firmo ali ime pravne osebe, navedbo o morebitnem zastopniku ali pooblaščencu ter naslov prosilca oz. njegovega zastopnika ali pooblaščenca.
V zahtevi za dostop do informacij javnega značaja mora prosilec opredeliti:
- informacijo, s katero se želi seznaniti,
- na kakšen način se želi seznaniti z vsebino zahtevane informacije (vpogled, prepis, fotokopija, elektronski zapis)
- prosilcu ni treba pravno utemeljiti zahteve, ali izrecno označiti, da gre za zahtevo za dostop do informacije javnega značaja. Če iz narave zahteve izhaja, da gre za zahtevo za dostop do informacije javnega značaja po tem zakonu, organ obravnava zahtevo po tem zakonu.
V zahtevi za ponovno uporabo informacij javnega značaja mora prosilec opredeliti:
- informacijo, ki jo želi ponovno uporabiti,
- na kakšen način želi prevzeti vsebino zahtevane informacije (klasičen ali elektronski zapis ter praviloma tudi obliko in nosilec zapisa),
- za kakšen namen želi informacijo ponovno uporabiti (pridobitni oz. nepridobitni namen).
STROŠKOVNIK POSREDOVANJA INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Od 8. maja 2016 je v uporabi enotni stroškovnik materialnih stroškov, ki ga določa Uredba o posredovanju in ponovni rabi informacij javnega značaja.
XVII. Seznam najpogosteje zahtevanih informacij javnega značaja
Seznam najpogosteje zahtevanih informacij oz. tematskih sklopov bo podan v Letnem poročilu ZD Medvode.
XVIII. Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov
Ime in priimek: | Izr. prof. dr. Miha Dvojmoč, mag. javn. upr., dipl. var. |
E-naslov: | miha.dvojmoc@infocenter.si |
XIX. Pravilnik o zaščiti prijaviteljev
Zdravstveni dom Medvode je kot zavezanec po Zakonu o zaščiti prijaviteljev sprejel Pravilnik o zaščiti prijaviteljev s katerim je določil notranjo pot za prijavo kršitve predpisov. Notranja pot za prijavo je namenjena prijavi kršitev predpisov, za katere posamezniki, ki so v delovnem ali podobnem razmerju z zavezancem (tudi dobavitelji, pogodbeni partnerji ipd.) izvejo v delovnem okolju zavezanca. Prijavitelj poda prijavo pisno ali ustno zaupniku, ki je imenovan s posebnim sklepom.
Dokumenti: